Ettevõttest

 

Kaubamärk

Ligi 70-aastase ajalooga Wolfcraft sai alguse 1949 a., kui Robert Wolff rajas Saksamaal Remcheidis oma firma. Esimesed “tee ise” – stiilis tooted meistrimeestele tulid Wolfcrafti kaubamärgi all müügile aga alles 1961 ehk kaksteist aastat hiljem. Tänaseks on firmal harukontorid 16 maailma riigis, lisaks Euroopas olevatele ka USA-s. Aastane käive ületab 100 miljonit eurot ning kokku töötab ettevõttes hetkel üle 530 inimese. Wolfcrafti iseloomustab pidev tootearendus, kõikehõlmav tugi edasimüüjatele ning tähelepanu pisidetailidele. Lõpptarbija võib olla kindel, et saab kvaliteetse kauba. Erijuhtumiteks annab Wolfcraft omalt poolt 5-aastase tootegarantii, valikuliste toodete puhul ka lausa 10-aastase garantii (valiktoodetele, märgitud pakendile).

Toodangu spekter

Wolfcraft toodab:

  • käsitööriistu ja nende (lisa-) tarvikuid, kergkinnitusvahendeid, kergtranspordivahendeid, töö (kaitse-) vahendeid jms.
  • elektritööriistade tarvikuid

 

Firma toodangu sihtrühma kuulub inimene, kes vajab lihtsaid ent tõhusaid vahendeid, et asjad tehtud saaks. Enamus toodetest on laiendatavad või ristkasutatavad samade koostekomponentide tõttu, mis kõik omavahel sobivad. Sellise lähenemise eeliseks on tööriistade ja seadmete töökorda seadmise kiirus ja lihtsus. Samuti on Wolfcrafti valikus väga lai skaala universaalseid ning teiste tootjate seadmetele sobivaid lisatarvikuid (nt. saelehed ja -kettad, puuriotsad jms).

Müügiprotsess meeldivamaks

Kõik Wolfcrafti kaubad on pakendatud nii, et nii müüja kui ostja saaksid minimaalse vaevaga aru, mis tootega on tegu ning milleks seda toodet kasutatakse. Reeglina on Wolfcrafti tootepakend illustreeritud foto(de)ga, mis näitab toote kasutusvaldkonda ja -viisi. Lisaks leiab pea alati pakendilt nii tehnilised joonised kui tekstiinfo. Paljude toodete jaoks on olemas spetsiaalsed tootevideod, mida saab vaadata ka wolfcraft.ee kodulehel. Lisaks trükitakse tootekatalooge paberkandjal.