Wolfcraft võitis 2017. aasta Saksamaa Tootemarkide auhinna!

10.11.2017

Wolfcraft võitis 2017. aasta tootemarkide auhinna tööstuste klassis aiatöö ja tööriistade kategoorias. Auhind anti pideva silmapaistvuse eest turul ning tervikliku suhtluskanalite kasutamise eest turundamisel.

Lootused olid kõrged wolfcraft GmbH seltskonnas Saksamaa Brändide auhinnatseremoonial, mis toimus 29. juunil. Oma isevalmistamise kategooria toodetega astusid wolfcrafti tiimi liikmed võitjate poodiumile tööstuste kategoorias. Auhinna võtsid vastu Stefan Weigel (arengu- ja turundusjuht) ning Christian Hurth (turundussuhete juht). Auhinnatseremoonial osales enam kui 600 külalist äri-, -tööstus ja poliitikavaldkonnast.

Kontseptsioon, mis võimaldab vähekogenud kasutajatel saavutada suurepäraseid tulemusi kasutades erinevaid kõrge spetsiifilisusega tooteid, ning esinduslik suhtlus avaldasid züriile muljet. Sellise lähenemisega vaatab wolcraft kõiki oma projekte ka kasutaja vaatenurgast, et pakkuda neile isikupärastamise võimalusi ning muuta toodete kasutajasõbralikkust. Keeruline suhtlemisstrateegia põhineb kasutajate tagasisideuuringutel.

Saksamaa tootemarkide auhind antakse eduka tootemargi haldamise eest Saksamaal. See näitab, esitleb ja väärtustab tootemarke ning nende arendajaid. Seda korraldab Saksamaa Tootemarkide instituut ning Saksamaa Disaininõukogu, mis loodi Saksamaa parlamendi poolt 1953. aastal.

Viimase 68 aasta jooksul on wolfcraft GmbH ennast tõestanud väga eduka ning innovaatilise ettevõttena tööriistade ning tarvikute valdkonnas. Lisaks professionaalsele turundamisele on pidevalt arendatud tehnoloogiat, et vastata tarbijate pidevalt kasvavatele nõudmistele.

Juba 2010. ja 2014. aastal  tunnustati wolfcrafti parima isevalmistamise tootemargina käsitööriistade kategoorias (Institute for Leisure Studies). Firma omanikud Reinhard Wolff ja Thomas Wolff on öelnud, et soovivad jätkata tootemargi jõulist arendamist ning panustavad tugevate partnerlussuhete loomisele.